Wednesday, April 9, 2008

از استخوان می گذرد

امروز

این طولانی ترین چهارشنبه ی عمر

ثبت شد

در خاطر ابدی ازلی مان

امروز آب از سر دل ما گذشت

دلم ، هیچ انتظار نداشت دوباره ویران شود... که شد

...

پ.ن 1:هولم می کنی و من از بس که همه چیز تو
جا می گذارم همه چیزم را، این ور و آنور، هرجا می رسم و نمی رسم
تو
از بس که من هیچ
جا می گذاری مرا، پشت یک فنجان قهوه؛ میان به هم ریختگی یک اتاق


پ.ن 2:هر چه تاس بریزی باز هم نوبت توست انگار
من این بار فقط ایستاده ام؛ هرچه دارم گذاشته ام این وسط ، دیگر نگاه هم نمی کنم حتی
قول...
این دور، دور ِ آخر بازی ماست

16 comments:

Leili said...

eyvay...negaaar
negaaar....

Leili said...

dasht...enterzar
entezar dassht
kheili chiza dasht dele to... az jomle entezar...

farshad_cinema said...

.........

من said...

دوست عزیز هنوز جا هست تا زندگی روی خود را نشان دهد.. اما تو نگران نباش....روی خوش نیز دارد.

zoOoey said...

دوست بی آدرس من

بدیش این است که ظاهراً حالا دارد روی خوشش را نشانمان می دهد!! .. اشکال از گیرنده ست

...

توحيد said...

تاس عاشقان را روز زاده شدنشان به کور کور ریخته اند!

aaber said...

"؟دلت ، دلت ، دلت چه شد"

(نیاز(نی سی said...

زویی جان.. این پست تا یحتمل جز خودمان فقط خودمان می فهمیم! این خودمان را سه چهار نفری تشکیل می دهند می دانی که. من هم که کارم الاستیسیته است و اگر یک جوری این قضیه را بتوانیم به یک صفت عاشقانه تبدیل کنیم من به طور حتم تصمیم درستی می گیرم!زویی جان! از شما چه پنهان ما این بالا پایین شما را که می بینیم یاد خودمان می افتیم. زویی این روزها را می گذرانی.. به حرف من نخند.. می گذرانی

نیاز said...

ببین عصبانیت در هر قیافه اش عصبانیت است ها! یادت نرود

Bingala said...

donyaye siah behtar az donyaye birange.

فاطمه said...

راستش را بخواهي نگار جان يك ايراد مسخره پيش مي ايد اين وقتها،آدم همه ي نوبت هاي تاس ريختن را ميگذارد برايش باز هم ميبازد بعد دبه ميكند و گير ميدهد به تو،كه اصلا بودنت همه ي بازي ها را خراب ميكند و آدم را ميبازاند...اين جور وقتها آدم ميسوزد تند تند بي آنكه تاسي ريخته باشد حتي

niaz said...

هوی.. آپ کن

Anonymous said...

hozore Ali genab zzooooooo.man az ro kongkavi mese hame hazarate Andaron web az esme a..zoooee ro che tor be sabt va chi begam ma b adabiata ..entekhab kardi ,,
az leili bepors az entezar o az adamaye entezar keshideh chi midone, o ...?
ano...nim ghadimi o shayadam ro b ashenaeeeeeeeeee

Anonymous said...

to ham zaher amr be nazare ali genabane dige,,,in gor ke ma mikhonimo ,,,kotah konam azat ye khahesh daram ,,dos daram bedonam ke filme mahbobet az ali hatami va az kimiaeee kodomeh?
age albate aali genab zooooeee eftekhar bedan va maro ghabel bedonan mese maligake,,,,mamale ,,
bogzarim ..montazer e in shans e ashenaee ba aligzzzz o altafe web e shon hastam o,,
x ano,,,,m

Anonymous said...

ras c ta chan vaghte dige montazere neveshte baad e bashim.
x a....m

سجاد صاحبان زند said...

hame chiz dar hamin divanegi poshte fenjan haye ghahve shekl migirad....