Monday, March 3, 2008

فرهنگ عیاری در عصر پست مدرن

ــ چرا گریه می کنی؟ پشیمونی؟؟
ــ [در حال زاری] آره خیلی، من به جوونا توصیه می کنم که دزدی نکنن اگرم می کنن... نه اصلا نکنن بهتره...

***

ــ این کیف ها رو شما سرقت کردین؟
ــ بله مثه اینکه اینا سرقت شده
ــ این اسپری چی؟ اینم مال شماس؟ تو صورت مردم می پاشیدین؟؟
ــ نه والله، مثه اینکه... آها نه، این تو آشغالا افتاده بود، من برداشتم دیدم اِاِاِاِ اسپریه!! بعد ورداشتم ببینم...
ــ به اتهام چند فقره سرقت دستگیر شدین؟
ــ والله ما رو واسه یه فقره گرفتن، بعد مثه اینکه سه فقره افتاد گردنمون..
ــ شما اینهمه کیفو طی سه فقره سرقت، سرقت کردیـن؟؟؟؟؟
ــ ...

***

ــ به چه طریق سرقت می کردین؟
ــ والله، ما... به طریقه ی سرقت، سرقت می کردیم


پ.ن: مصاحبه ها تماماً، عین به عین، واو به واو ، از برنامه ی در شهر پخش شد

1 comment:

MOGHAMER said...

همين كه بازي گريم
بازي
من نقش شنيدن و ديدن را بازي مي كنم
و او راه رفتن و حرف زدن
اما باز خنده بيش مي شود وقتي
كسي ميان بازي، بازي تازه اي ساز مي كند
آينه در مقابل آينه
حال هر كه جرات دارد
ميان آينه ها برقصد

تو تا ته ِ هزاران تصوير فرو مي روي
و من متحير از آمدن يا نيامدن

دزد نقش دزد بازي مي كند


hamishe shad o raha!
...
..
.