Sunday, February 24, 2008

ببخشید... اسمتان؟؟؟

اسم ها را فراموش می کنم

خواب خیسی دیده ام، خواب کسی را خیس دیده ام
فقط می دانم اتفاقی افتاده است
و اتفاق خودش افتاده است
فقط می دانم نبضم تندتر می زد از قلبم
فقط یادم است که، بوی خوبی می داد، بوی خاک خیس خورده

اسمش خیانت که نیست، هست؟؟

وقتی جزو متعلقات کسی نیستی یا نتوانسته ای که باشی، آزادی که هر لحظه ، هرجا، مال کسی باشی و لحظه ای بعد نباشی
- هیچ وقت آزادی را، به این زشتی دیده بودی؟-
هرچقدر بیشتر بمانی، نخواستنی تر می شوی

***

حس می کنم چمدان ام را، کسی جایی بسته است
حس می کنم پوستم معتاد شده است، به سر ِانگشتان تو
باید ترک کنم
باید؛ بروم... ـ


پ.ن: هیـــــچ؛ شاید فقط همه چیز... از دورتر
هنوز نمی دانم چقدر جا برای دوری هست

16 comments:

GhaZaloOoX said...

بوی خاک خیس خورده

I'll come back later...

Show Man said...

چقدر زیبا و جسورانه و رکیک. امما تکون دهنده.

Anonymous said...

Eshgh ast shoma ra negariii...
Hame chi vase duri ziade be joz gonjayeshe delemun na?

Anonymous said...

خیانت که اصلا نیست ، اسم امروزیش میگه زندگی کردن یا مثلا کسی که خیسی رو دوست داره... دموکراسیه دیگه ، دوست داره

Anonymous said...

چند دقیقه ی قبل که نوشتم کسی که خیسی رو دوست داره اسمش خیانت نیست یادم افتاد عشق فقط توی لانگ شات معنی پیدا میکنه ، توی کلوزآپ آدم که عاشق نمیشه پس هر چه بمانی نخواستنی تر میشوی (کیانا) بنابراین همونی تو میگی

zoOoey said...

چقدر آدم خوشبختیم اگه کنار کامنتتون اسم هم باشه!!! ـ

مــرســــی

Anonymous said...

بوی موهات زیر بارون
بوی گندم زار خیس
abtin- albate tarane az ardalane sarfaraz.

niaz said...

نگار فکر کنم داری میایی آنجا که من رفتم.. بار اول و دومش بد است.. یعنی ترک کردن از آن چیزهایی ست که دانش برایش کافی نیست با ید یک بینشی بیاید پشتش! چند روز گیش را بگو برایت تعریف کنم.. من دلم بالاخره دیگر نمی لرزد نگار

Anonymous said...

آزادي را همين لياقتي بيش نيست
آن رهايي است كه پروازي ست

اما اين كه تن خيس بود
لابد ابري غريده بود
يا شايد روحي ناليده
قلبي تيز جهيده
يا شايد هيچ كدام و
درهم شدن ِ خطوط دلتنگ شده بود براي ماندن
آره حتمن
تنت لرزيده بود


خيانت؟
به چي؟
به كي؟
حتمن نبوده يا بوده و بودنش بدتر از هر هستي اي بوده
نگار! مي دوني تو روابط مون چيزي به اسم خيانت نداريم؟
يا يه چيزي هس يا نيس
اگه نيس تو ميري و با يكي ديگه هس مي شي
خباينجا خيانت كجاس
هر كي مي گه فلاني بهم خيانت كرده
ههه
قبلش حتمن به خودش خيانت كرده


بي خيال
باد تن واژه ها باد كرده
بوي تعفن



hamishe shad o raha!
...
..
.

MOGHAMER said...

همان جا
نزديك ترين سفيدي ِ پنهان، اسمت را بنويس
مراقب باش روي اسم هاي قبلي ننويسي

اسمت كه يادت مانده؟!ه


hamishe shad o raha!
....
...
..
.

توحيد said...

به قول ميلان كندرا :
"صداقت به چه قيمت"
پ.ن: نمي دونم چرا يه سري گير ميدن نوشته ها چرا تلخه!
از كارهاي نكرده امن حرف بايد بزنيم انگار!

n3g said...

I've had enough of waitin' for you...

armiiiida said...

to agar erade koni faghat..

harkasi mishavad va mitavanad joze motealeghate TO bashad, erade koni agar, negare man

Anonymous said...

zooooooooo?
az ye moreD ke man besarm omade barat migam ta az tapesh ghalb o shenidane nashnidaniha va az hame amvage zendehgani bala ,paen ,...
man be khodam khianat kardam ke ashegh shode am zaman dor ,man az zaman doortar,,,?
ina gozare tolani o koshandeh in ehsase ke esmesh ro to,man ,,,,,,,,
ye chizi mizaran .age eshghe ke ..
be har hal az in savari e amvag ba ye mondan ba ye raftan ,migzareh va,,,
man ke nami nadaram ya daram ano...m ?gerftaresh am to ham ,,,,

تکشاخ said...

vaghty mishe khianat k bezari roiahat khis bokhore...
....
booie gandom zare namnak bood taze na khis...koli mifarghe...(bE ABTIN)

نیوشا said...

حس می کنم پوستم معتاد شده است، به سر ِانگشتان تو
باید ترک کنم

تازه اینجا رو دیدم ... دوست داشتم نوشته هاتو . تقریبا همشو

شاد زی نگ نگ